Skolerelaterede udfordringer er et vidt begreb, og gennem mine år som lærer med fokus på klasserumsledelse, har jeg erfaring med bl.a. fagligt udfordrede elever, elever med diagnoser fx angst og stress. Jeg har arbejdet meget med mobning, både præventivt og aktivt. Flere af mine tidligere elever har haft ’ondt inden i’, fx følt sig ensomme og anderledes fx i sammenhæng med en ændret skole- og/eller familiestruktur, der ofte først rigtig er kommet til udtryk i skolen.
Jeg tror, at alle mennesker har behov for at blive forstået og lyttet til, og derfor prioriterer jeg at lytte til og at rumme mine elever. Med mit arbejde som selvstændig lærer og mentor ønsker jeg at gøre en markant forskel for mine elever. Jeg sætter en ære i at gøre mit allerbedste for at hjælpe og løfte elever med skolerelaterede udfordringer, og jeg arbejder med muligheder fremfor begrænsninger.
Det er ikke nødvendigvis hverken nemt at bede om- eller modtage hjælp, men hvis udfordringer relateret til skolen tages i opløbet, er chancerne for et positivt resultat store.
Kontakt mig gerne for en uforpligtende samtale, og lad mig fortælle, hvordan jeg kan hjælpe dig/Jer.